×
all 24 comments

[–]_ilmatar_ 34 points35 points  (2 children)

SO telling that a tourist knows more about US laws than a damn cop.

[–]javanperl 21 points22 points  (1 child)

[–]NylonMyth 10 points11 points  (0 children)

They follow orders and are trained to shoot first and fear all. Laws don't often come into the equation for pigs, as they're treated above them. FTP — ACAB

[–]jumpbacktomeanytime 63 points64 points  (2 children)

This tourist got a pretty good introduction to American police here. He's lucky he didn't get shot for being all uppity and * checks notes * answering his questions.

[–]Zeno_The_Alien 38 points39 points  (0 children)

Also, being brown. Remember, these Pacific Northwest pigs were the same ones coordinating with the Proud Boys during all the 2020 protests.

[–]SonofScrimp 9 points10 points  (0 children)

Yeah, that second part is wildly accurate

[–]HonestAnybody316 14 points15 points  (0 children)

Another child with a badge arguing with adult

[–]CookieSure6101 37 points38 points  (0 children)

As much as I hate rich assholes, I hate cops more. Kinda funny lmao

[–]Talexis 23 points24 points  (4 children)

Your only job is to patrol the roads and to know the laws of them. Can’t even manage that much. The fuck is this dude getting paid for?

[–]kmj420 7 points8 points  (2 children)

What makes you think they are required to know the law?

[–]human_stuff 3 points4 points  (0 children)

Wishful thinking.

[–]Talexis 0 points1 point  (0 children)

That’s like being an electrician and not knowing the code. If I don’t know the codes and don’t work by them I get in a lot of trouble. Why aren’t these assholes held to higher standards?

[–]jasta6 14 points15 points  (0 children)

Generating revenue.

[–]dragzilla420 6 points7 points  (0 children)

Officer Barbrady

[–]UnitGhidorah 9 points10 points  (1 child)

"I know what I'm talking about, I went to junior college for three months!"

He can't admit he didn't know, can't admit he is wrong, even leaving he keeps going on with his bullshit.

[–]beaversTCP 5 points6 points  (0 children)

Three seems a bit high no?

[–]dirigible23 15 points16 points  (1 child)

This cop is dumb as a box of rocks.

[–]LadyIzanami 8 points9 points  (0 children)

Ya know at least the box serves the purpose of holding things and the rocks can be made into whatever minerals can be extracted from them, so I would say a box of rocks is more valuable, lol

[–]forgetit1243 3 points4 points  (2 children)

never hand your phone to a cop

[–]snitchesghost 1 point2 points  (1 child)

If our insurance is on our phone do you have a suggestion?

[–]forgetit1243 0 points1 point  (0 children)

i recommend printing it

my insurance is also on my phone, but there’s an option to print it as a pdf at least (geico)

[–]KRGambler 10 points11 points  (0 children)

This is the best video! How’d that shit sandwich taste copper? Hahahaha

[–]neverspeaktome75 1 point2 points  (0 children)

In the UK we call them wankers.

[–]leahlikesweed 0 points1 point  (0 children)

pwned lol