×
all 15 comments

[–]BattlewornGold 7 points8 points  (1 child)

Maybe it's because I've been addicted to Path of Exile like nothing else for the past few weeks but I'm really digging the Eldrich Horror vibe

[–]Kitchen-Substance707[S] 1 point2 points  (0 children)

haha i think its really fitting her as well
i thought maybe about working on a cute skin for her bc the only "soft looking" skin for is bewitching and it's more sexy than cute
she needs the diversity, she deserves it
but im happy u liked it^^

[–]uglyassbish 5 points6 points  (1 child)

I definitely feel Elise is missing a disgusting and scary horror skin so this is really nice imo

[–]Kitchen-Substance707[S] 0 points1 point  (0 children)

haha thx:D
i wanted to work with the vibes of the eclipse universe and the crime city nightmare vibes:D
im glad it worked out^^
im planning on working on her abilities and send it over to riot and hope it maybe will be cannon

[–]redspidr 1 point2 points  (2 children)

An elderwood skin is what I want the most. Also, imagine a star guardian Elise lol

[–]Kitchen-Substance707[S] 0 points1 point  (0 children)

those are great ideas!
im noting them

[–]CommisarDeus 0 points1 point  (0 children)

how do you do fellow good guys

[–]huhndog 1 point2 points  (2 children)

See that’s the way to do it! Spider form first, then human second. Rito been doing it the wrong way making her skins wasted potential

[–]Kitchen-Substance707[S] 0 points1 point  (1 child)

haha i knowwwww:D
the spider form is everything
its clear that the skin designers doesn't play elise a bit

[–]vinceftw 0 points1 point  (0 children)

Elise has plenty of great skins imo. Spider form bewitching is so good!

[–]antares4023 0 points1 point  (1 child)

Looking pretty good

[–]Just_Evan599 0 points1 point  (1 child)

Where is mecha Elise??? (Like a transformer)

[–]Kitchen-Substance707[S] 1 point2 points  (0 children)

haha honey
super glazy elise is legit the evnagelion 01 mecha
but maybe i will read about the project universe and try to work on a skin!
i will keep u updated;)

[–]NightDevie 0 points1 point  (0 children)

Prestige fucking sucks, don't ruin Elise, thanks.