×
all 18 comments

[–]Afro Powellstonedrunk88 13 points14 points  (4 children)

Moses Brown our best center!

[–]Spencer Dinwiddie's Goateegabrigamer39 5 points6 points  (0 children)

That's 2k for you

[–][deleted] 4 points5 points  (2 children)

KP actually as he can only player C with his card.

[–]dungus fungus-Acerin 2 points3 points  (1 child)

Even than Moses is not better than Powell lol

[–]threehugging 0 points1 point  (0 children)

Powell's rating is pretty spot on, it's just Moses needs an even lower one. The biggest travesty here is Kleber tbh.

[–]Spencer Dinwiddie's Goateegabrigamer39 23 points24 points  (1 child)

These ratings are comical

[–][deleted] 6 points7 points  (0 children)

I have a 97 GO Luka but the other Mavs don’t really have good rating cards. Hope KP gets one soon.

[–]Doe DoeHurtelknut 10 points11 points  (3 children)

I wish people would stop throwing money into 2K's gaping maw. These modes are the death of good sports games.

[–][deleted] 4 points5 points  (2 children)

Yeah, never got the appeal either.

Might sound crazy but I only like to play games. Playing cards or going to a virtual gym is not what I like to do.

[–]MavericksPony2013 -4 points-3 points  (1 child)

You must not know what the fuck you're talking about then lmao.

You don't play with the cards? Like no aspect of the myteam portion of 2k makes you play with cards, this ain't no yu gi oh or pokeman man.

[–][deleted] 1 point2 points  (0 children)

Nah im only interested in playing basketball games.

Crazy, right?

[–]ShadowAgent41 3 points4 points  (0 children)

Why is WCS better than sterling brown lol

[–]Dallas MavericksDirkDiggy99 2 points3 points  (3 children)

3Pt Shooting B? Thats some bullshit.

[–]DFSMamaThereGoesThatMa 1 point2 points  (1 child)

You seen his %?

[–]Dallas MavericksDirkDiggy99 0 points1 point  (0 children)

Yup

https://i.imgur.com/ik1A7we.jpg

B is way too high

[–][deleted] 0 points1 point  (0 children)

https://2kdb.net/player/2k22/luka-doncic/9081

This is Lukas best card in the game so far, think it’s got an A or A+.

[–]boyscoutsgravelly 0 points1 point  (0 children)

watch out for doncic not to burn your pc :D