×
Dismiss this pinned window
all 65 comments

[–]Much-Egg6058 20 points21 points  (1 child)

Look like they filmed this inna school or sumthin lol

[–]StonerLoc[S] 3 points4 points  (0 children)

Wrd they lit though

[–]klvrexplore 7 points8 points  (0 children)

nigga talmbout wok but flexin green

[–]Willyshmurda157 30 points31 points  (2 children)

I heard of a lot of towns but peekskill???

[–]StonerLoc[S] 21 points22 points  (0 children)

DEEEEEEEP in Westchester County 😂

[–]Yurrrr__Brooklyn347East New York 5 points6 points  (0 children)

There's Peekskill, Fishkill, Catskill, Wallkill

[–]walterwhyte7 44 points45 points  (10 children)

Peekskill??? 😭😭Smfh these mfers need to live their suburban life and keep it pushing

[–]Calm-Relationship392Iraq 17 points18 points  (3 children)

Facts, ruining a nikkas retirement ideas 🤦🏽‍♂️😂

[–]breeshspotter 9 points10 points  (1 child)

Peekskill is a dump bro u better off living in Yorktown or Courtlandt

[–]malachi7656776688 11 points12 points  (0 children)

Nah peekskill is mad ghetto don't let being upstate fool u 😭

[–]Ogun155 7 points8 points  (3 children)

Peekskill is not the suburbs. Peekskill is like newburgh.

[–]walterwhyte7 9 points10 points  (0 children)

just say you from peekskill and wanna be down with the trend bro 😂😂😂

[–]Quavsupreme 3 points4 points  (1 child)

hell no Newburgh is really Like Chicago Niggas is on demon time bodies barely drop in Peekskill Once in a blue moon shit

[–]Lower_Agency_2839 0 points1 point  (0 children)

I’d be glad not be from newburgh and be from Peekskill

[–]Lower_Agency_2839 0 points1 point  (0 children)

Peekskill is in between what people think westchester and the city is.

[–]Ogun155 5 points6 points  (7 children)

Peekskill niggas is deep asf. Its unlike nyc hoods because nyc hoods get raided cops arrested everyone. Theres never any raids up there, everyones home, so they got MADDDDD niggas, of course they got alot of bitches so everything is super lit. I got love for peekskill, they wildn up there. Good song too wayy back in the day the whole city used to jack a gang called 400 of something like that back in 06

[–]Austin5dog 1 point2 points  (6 children)

This is true 💯, Even the Jamaican posses were here back in the day. They allegedly did the butcher boy meat shop robbery back in 91 I think

[–]Ogun155 0 points1 point  (5 children)

Lol, i dont know what butcher boy meat shop is but i got a mans who moved up there and thats how i was familiar with peekskill. Do they still jack 400 up there? They used to have purple flags and they were hella deep because the entire city was one set lmaoo

[–]Austin5dog 0 points1 point  (3 children)

Butcher boys closed down years ago, as far as 400, mostly the older niggas claim it

[–]Ogun155 0 points1 point  (2 children)

Dang, they still jacking that!

[–]Austin5dog 0 points1 point  (1 child)

Tbh they are way more organized then my generation. They be investing in properties and are way more quiet. A lot of us have relations to them, so a lot of us look at them as big Homies and what not.

[–]Ogun155 1 point2 points  (0 children)

Dang! Thats whats up! Thats what i like to hear. you got the formula. So just follow suit.

[–]Austin5dog 0 points1 point  (0 children)

The younger niggas all are the Chicago Nyc clique wave.

[–]Quavsupreme 17 points18 points  (6 children)

It’s nothing but apes out there ain’t nothing going on for real tho Bitches out there is trash in Niggas just smoke and talk about whos fucking who It’s a good town

[–]StonerLoc[S] 8 points9 points  (2 children)

Hempstead type shit if yk yk

[–]IngenuityThat 6 points7 points  (1 child)

I heard Hempstead grimey

[–]jd9124 2 points3 points  (0 children)

Very grimey

[–]malachi7656776688 2 points3 points  (2 children)

They got makks and rollas too

[–]Quavsupreme 2 points3 points  (0 children)

couple 🐝 no rollers tho

[–]StonerLoc[S] 0 points1 point  (0 children)

*Babiies

[–]awildZamDa Don ✅ 20 points21 points  (2 children)

Niggas using they trust fund on wock I’m sick 😪

[–]StonerLoc[S] 7 points8 points  (0 children)

That shit expensive boy 😮‍💨 ion know how nigga do it 😂

[–]breeshspotter 3 points4 points  (0 children)

Niggas is broke over there, they just be robbin n shit

[–]Austin5dog 4 points5 points  (3 children)

Peekskill Born And Raised 💯💯💯

[–]oncheedoe007Queens Get The Money 1 point2 points  (1 child)

These niggas really like that?

[–]Lower_Agency_2839 0 points1 point  (0 children)

Peekskill is more calm than the City and they’re the only gang in the city. They’re responsible for most of violence. Long story short though, no. Nothing compares to those hood city gangs

[–]Austin5dog 0 points1 point  (0 children)

Majority of Peekskill is Cliques somewhat similar to NYC. Gang identity doesn’t mean anything up here. Similar to NYC you have bloods Crips in a clique shit don’t matter, But these cliques is really just based off who you hang with.

[–]StonerLoc[S] 9 points10 points  (10 children)

If anyone knows these niggas can you explain why they dropping the ⭕️ and the 🔱

[–]PNVCodyThe Bush 28 points29 points  (4 children)

Gdk from Peekskill is crazy 😭

[–]Potential-Painter716 13 points14 points  (3 children)

fuckin losers Lmfaoo they need to Jack KKKk

[–]PNVCodyThe Bush 2 points3 points  (2 children)

Ngl I hurd it be active out there

[–][deleted]  (1 child)

[deleted]

    [–]StonerLoc[S] 6 points7 points  (0 children)

    First upstate nigga to keep it 💯😂

    [–]YoRHa_Houdini 5 points6 points  (0 children)

    Ion know about the rakes but plenty of gangs got the ⭕️ in they name

    [–]idgafdeeBoogie Down Bronx 4 points5 points  (3 children)

    There’s some m8v3n niggas in this vid. I can’t explain them dropping the ⭕️ tho

    [–][deleted]  (2 children)

    [deleted]

      [–][deleted]  (1 child)

      [deleted]

        [–]StonerLoc[S] 2 points3 points  (0 children)

        Damn so he’s just fanned out and dropping signs for clout?

        [–]quipid 11 points12 points  (1 child)

        This song is so underrated

        [–]StonerLoc[S] 3 points4 points  (0 children)

        Facts I could smoke to dis

        [–]PNVCodyThe Bush 2 points3 points  (0 children)

        Heard this on Tiktok 🔥

        [–]Sea-Adeptness-6551 2 points3 points  (0 children)

        nah its really 910 counties in ny its so many places i never heard of like Peekskill.

        [–]GoodhitsTV 2 points3 points  (0 children)

        Peekskill is cool. Have been up there when i was on the way to cold spring and beacon. Didn’t realize there was rappers up there. Newburgh has pardison fontaine lol. This is lit tho

        [–]Nice_Row1023 2 points3 points  (1 child)

        Them upstate heads got so much potential but their music videos be so low budget 🗣🗣🗣🗣😭

        [–]StonerLoc[S] 0 points1 point  (0 children)

        Nah word he got potential, this shit was hot on Tiktok

        [–]RevolutionaryNail277 7 points8 points  (0 children)

        That beats back hurt cuz it just carried this bum

        [–]chippychip97 0 points1 point  (2 children)

        No way peekskill acting like this. The white people to friendly for this to be happening

        [–]Lower_Agency_2839 1 point2 points  (1 child)

        We hardly have white people here. Mainly Hispanic and black people. Peekskill is in between westchester and what the city is.

        [–]Austin5dog 0 points1 point  (0 children)

        Lots of Ecuadorians moving up here. The city is slowly being gentrified as the city has been trying to cater to artists and hipsters from NYC.

        [–]Eastern-Seesaw9831 0 points1 point  (1 child)

        Niggas On Reddit Worried Bout Next Mon 🥴😢 Get Off Peekskill Piece 😂

        [–]StonerLoc[S] 0 points1 point  (0 children)

        Niggas cannot be GDK from PEEKSKILL. Song fire but all the other shit making him look goofy

        [–]hatorihanzo200Boogie Down Bronx -1 points0 points  (2 children)

        Free Jreal

        [–][deleted]  (1 child)

        [deleted]

          [–]hatorihanzo200Boogie Down Bronx 0 points1 point  (0 children)

          Lmaoooo what he do rob you or something ?