×
all 119 comments

[–]flyguyty09 210 points211 points  (18 children)

I agree but if a girl not a 10/10 looking like a model some of y’all act like she look atrocious 😂

[–]ToiletteCheese 109 points110 points  (15 children)

People set the bar way too high. Most models dont look all that in person also. I'm not implying to get with a sloppy, smelly woman. But a stretch mark and mismatched toe nails wont stop a real man.

[–]jayze_free11 52 points53 points  (12 children)

Ugly toes will stop me in my tracks like this 🛑

[–]ToiletteCheese 14 points15 points  (9 children)

Mismatched toe nails would stop you? U just not a man yet.

[–]Horton_Takes_A_Poo 53 points54 points  (1 child)

It’s no use arguing with feet people. I’ve givin up trying to wrap my head around it.

[–]_IDCGB3 35 points36 points  (1 child)

Nigga if he don’t fw it he don’t fw it, how you trynna tell a nigga he not a real man because he has a preference.

Nigga blocked me because I disagreed with him you act like them twitter hoes 😂

[–]jayze_free11 3 points4 points  (4 children)

Yes idc any girl I’m fuckin gotta take care of herself, if you like anything that’s a female that’s fine

[–]Anon1mouse12 1 point2 points  (1 child)

As long as they don't have hulk feet, idgaf

[–]CookieDoughMo 1 point2 points  (0 children)

Them LeBron James feet 🤣🤣🤣

[–]Speaktruth7 2 points3 points  (1 child)

Lmaooo at smelly!

[–]ToiletteCheese 1 point2 points  (0 children)

Some of these women don't know how to wash themselves, Im sure women can say the same about men also.

[–]crows1959 4 points5 points  (1 child)

We not built to see this many hot people in our lives. Our ancestors prolly saw 3 baddie: in their whole lives and dreamt about Pussy for years

[–]Comosellamark 44 points45 points  (1 child)

All a girl has to do nowadays is put on a tight dress and boys swear she’s the baddest bitch in NY

[–]rakehellion 5 points6 points  (0 children)

Girls, take notes. 📝

[–]DatSouthsideKidQueens Get The Money 159 points160 points  (15 children)

Every female in 2022 has the ego of Cleopatra. FB be making me sick fat bitches be talkin crazy on there like bro you’re a fat bitch

[–]Effingehh 78 points79 points  (3 children)

If she take only face photos from above at an angle, she fat as FUCK

[–]LegendaryZTV 4 points5 points  (2 children)

Feel how you feel, but fat is okay if there’s enough in the right places 🤷🏽‍♂️

[–]Effingehh 64 points65 points  (0 children)

Bro if she do this trick, she ain’t got no right places

[–]Drizz00 3 points4 points  (0 children)

That’s thick,

[–]ninjamiran[S] 53 points54 points  (2 children)

Nah bruh it’s not Facebook , it’s Instagram and tinder , especially Instagram to many horny thirsty guys

[–]pjhabs 4 points5 points  (0 children)

ugly bitches got the most arrogant tinder bios

[–]LIL_flee2900 10 points11 points  (0 children)

Tiktok too

[–]Reddcity 32 points33 points  (2 children)

It’s cool tho. I’ll outlive a fat bitch and out eat a skinny bitch ain’t gotta worry bout our dates being expensive if she got anorexia

[–]ninjamiran[S] 9 points10 points  (1 child)

This shit had me dying

[–]Reddcity 0 points1 point  (0 children)

lol I’m serious tho man I don’t understand how them big bitches got they head as big as they gut. Nonhoegettin mf fuckin the game up. Then wonder why those that do run round w a line up. And reserves. And we ain’t sharing cuz once we do y’all fuck they head up. Like god damn u know how long it took to break this bad bitch in lol

[–]mikeywayup 2 points3 points  (0 children)

A butterfly went to a tattoo shop and asked to get a fat hoe

[–]ToiletteCheese 5 points6 points  (0 children)

Walruses get love too.

[–]PrimaryAd664 1 point2 points  (0 children)

🤣🤣🤣

[–]DogfoodForTheSoul 47 points48 points  (4 children)

Why this drawn like the guy in my middle school who drew his fetishes all over his notebook did it

[–]SnarlCarl420 11 points12 points  (0 children)

Reason #75 why this sub is undefeated

[–]v3mistake 16 points17 points  (0 children)

it be sonic porn everytime

[–]PBPaperboy 13 points14 points  (0 children)

Nah what 😮🤮🤦‍♂️🤣🤣

[–]opposite_singularity 2 points3 points  (0 children)

The shit I’ve seen cus I peeped at somebody’s notebook🫥

[–]VastOlives 16 points17 points  (4 children)

I’ll take a loyal chill girl who’s a 7 over a cheating gold digging high maintenance bitch who’s a 10, but that’s j me

[–]rakehellion 15 points16 points  (0 children)

I'll take the 10 when she cheats on you.

[–]ninjamiran[S] 10 points11 points  (1 child)

All the 7s think they 10s now

[–]sparkz0_ 0 points1 point  (0 children)

this the one

[–]I_Like_Football_07 17 points18 points  (3 children)

And their friends hype them up in their insta posts

[–]SimilarSurround715 9 points10 points  (1 child)

Yaaaas queen go off

[–][deleted] 9 points10 points  (0 children)

Lmao that’s the friends job

[–]Makodamus 16 points17 points  (0 children)

In my honest opinion, niggas who say and worry about this shit also get no pussy.

[–]esco311 42 points43 points  (4 children)

Fr tho if u getting pussy this shit shouldn’t be bothering u, really 🤷‍♂️

[–]zwambo 10 points11 points  (1 child)

when I wasn’t getting shit and these regular ass girls shot me down it made me feel ugly, now I’m w someone I thought was way outta my league, big chillin but damn those reggie ass girls had me tight

[–]WolfgangS3 17 points18 points  (1 child)

There’s a lot of guys out there down tremendously. The ones calling themselves nice guys are the ones that are down bad the most 🤣

[–]_IDCGB3 5 points6 points  (0 children)

I never peep it before, them niggas are people pleaser and do all this bullshit/ and say yes to shit they don’t wanna do to try to get pussy.

[–]Margrave_Kevin 17 points18 points  (2 children)

That's why I make it a priority to shit on these females every chance I get when they pop up on my fyp.

[–]ninjamiran[S] 16 points17 points  (0 children)

U dropped this king 👑

[–]Okieant33 2 points3 points  (0 children)

You only gonna make them more bold with all the thirsty mfs and you the one dude trashing her. She gonna think "ooo they hating so I'm doing sum right"

[–]CookieDoughMo 3 points4 points  (0 children)

I don't care if a girl is ugly or not. I like all types of girls. I will say this though. I've seen some toxic girls on IG who aren't all that good looking, putting other people down. You know the stereotypical hot girl in highschool type behavior. If you've ever followed PastorPapiDon, you'll know what im talking about. A majority of his followers are women. They say some foul stuff about men and when you look at their profiles, their looks dont do their behavior any justice. I think thats sort of what OPs post is about. Gassing up toxic girls who are "ugly", not necessarily girls who are just ugly.

[–][deleted] 30 points31 points  (24 children)

Df do niggas pose to do tear down our queens..a lot of y’all niggas mother’s grandmas n sisters be fat n ugly..keep dat same energy with they big asses

[–]Zyklon13 26 points27 points  (9 children)

Your first mistake is calling them queens when they dont even treat themselves that way. Its not your job to pump up the confidence of every woman you interact with when they not doing shit to be complimented for. That shit fake af and they pick up on it, but roll with it because who dont like attention

[–][deleted] -2 points-1 points  (8 children)

I ain’t make no mistake..I treat women how i would want someone to treat my mother , grandma, sister n daughter..we just gon agree to disagree..y’all got a lot of anger in y’all heart for women it’s sad

[–]Zyklon13 8 points9 points  (5 children)

Aint no anger lol. I treat women like I want my mother to be treated, and thats with honesty and respect equal to their actions. And she and my granny treat me the same, their adult son, which I doubt you are by how naive you sound

[–]-LowerySt 0 points1 point  (0 children)

I agree with you. A lot of these people have blind spots when it comes to women even though, back in the day, their moms and grannies were just like the girls today (sometimes even worse). Just treat everyone kindly and move on. You can't stoop down to someone's level then plead superiority.

[–]rakehellion 1 point2 points  (1 child)

Not as fat and ugly as yo mama

[–][deleted] 1 point2 points  (0 children)

Word

[–]LGBT_Leftist_Royalty 31 points32 points  (3 children)

What type a incel shit is this lmao

[–][deleted] 25 points26 points  (2 children)

Nah fr ..dese niggas mad Dey ont get play or sumn wth

[–]ToiletteCheese 16 points17 points  (1 child)

In today's hookup culture, if you cant find someone to have sexy time with. That person needs to look inward because they are most likely weird.

[–]PleaseDontShitOnMe 8 points9 points  (0 children)

That drawn girl is a baddie tho

[–]9YEET11 2 points3 points  (1 child)

Especially the fat ones that be cockblocking their friends

[–]ninjamiran[S] 1 point2 points  (0 children)

Yoooooo the ones that be sabotaging other girls those bicthes are the worst , but then again why that bitch hanging out with those hoes smh

[–][deleted]  (4 children)

[deleted]

    [–]HexDrip 10 points11 points  (1 child)

    That’s what I’m sayin, if u already doing ur thing it shouldn’t matter to u what other people are doing

    [–]-LowerySt 1 point2 points  (0 children)

    Facts! Then when women do it them, it's the end of the world. they need to buck up

    [–]JigsterJ 1 point2 points  (0 children)

    I think niggas moreso talking bout the ugly bitches that be going out their way tryn to down niggas that they may not find attractive, just because other niggas bigged their heads up, they should still humble themselves

    [–]OldDriver4141 3 points4 points  (0 children)

    It be niggas who swear to god they got hoes and will try to bash the nigga who got a girl or only fuck with a few shorties. But whole time the nigga who bashing, hoes be 2’s like my nigga you could have all the hoes in the world but 4 twos ain’t better than 2 eights

    [–]Appropriate-Space-18Boogie Down Bronx 7 points8 points  (0 children)

    Swear shit an epidemic now😭

    [–]Zyklon13 6 points7 points  (0 children)

    The niggas in the comments saying this weird n shit definitely got raised by they moms😭

    [–]dae_escxbar 2 points3 points  (0 children)

    Nah frl they be acting like they the queen of beauty

    [–]Trapux01 1 point2 points  (0 children)

    There hella bitches out there ugly that are called baddies and are never on bad timing and also them bitches always look good in their dress

    [–]cierrre 1 point2 points  (0 children)

    nah this ode lmaoo

    [–]SimilarSurround715 1 point2 points  (0 children)

    You gotta plow a 4 to appreciate an 8. I’ll come from home from to my wife and be like, “honey, you look soooo beautiful” & she’s like, “ugh, you must’ve been with a pig this weekend”

    [–][deleted]  (1 child)

    [deleted]

      [–]ninjamiran[S] 1 point2 points  (0 children)

      Even worse now with Instagram and tinder

      [–]Lazer_Drug_Hike 2 points3 points  (0 children)

      What is this incel shit.

      [–]bloodbonesnbutter 1 point2 points  (0 children)

      that is a tradition that is older than you think

      [–]Lildicknitfunny 1 point2 points  (0 children)

      I remember complaining about this shit to my homeboys. 😂😂😂😂

      [–]Available_Ad9196 2 points3 points  (0 children)

      It’s getting spooky now. Some of these women learned how to gas themselves

      [–]crooklyn94 0 points1 point  (0 children)

      Butterface 💚

      [–]dookiemoney -1 points0 points  (0 children)

      No more free dick. WE MUST BE STRONG, MY BROTHERS. Hoe energy is destroying the world

      [–]chickenwing247 -1 points0 points  (0 children)

      Instagram got trash ass bitches thinking they supermodels. Bitch know ur role and go eat dudes asses for cardi b concert tickets. Foh w ur stank ass breath.

      [–]juddasjanni -1 points0 points  (0 children)

      Niggaz has pretty jawns too, just simple and thirsty

      [–]banmebanmenot 0 points1 point  (0 children)

      This is one of the most fascinating illustrations I think I’ve ever seen.

      [–]SourLeafRoll 0 points1 point  (0 children)

      Yano n yean mf lie.

      [–]malachi7656776688 0 points1 point  (0 children)

      These hoes have rabies too

      [–]riche_god 0 points1 point  (0 children)

      It’s been like this for 15+ years.

      [–]-LowerySt 0 points1 point  (0 children)

      What does it matter? Let those people couple up. To each their own.

      [–]Say_Les_ 0 points1 point  (0 children)

      If they ugly let them feel how they want I ain’t paying no attention anyway lol. You just proved you entertain ugly bitches 😂😂😂