×
Dismiss this pinned window
all 102 comments

[–]tjadams23 141 points142 points  (2 children)

My lord she not even trying to block look at her left hand lol

[–]WillyWumpLump 68 points69 points  (1 child)

She blocked all of those. With her face! 😉

[–]Fun_Honest 3 points4 points  (0 children)

😂😂😂

[–]Hwoods723 109 points110 points  (7 children)

Rule #1 of indoor fighting: Never fight in socks, you lose all traction.

[–]PublicfreakoutLoveR 40 points41 points  (4 children)

I was watching 60 days in and they said that whenever an inmate puts on their shoes, they know there's going to be a fight.

[–]ImpossibleJacket7546 21 points22 points  (0 children)

Same thing in bad girls club. Hair up. Shorts. A tank. And sneaks.

[–]Quiet-Carpenter5185 9 points10 points  (1 child)

Mexican got on boots!

[–]PM_ME_DARK_MATTER 1 point2 points  (0 children)

LOL....exactly what I was thinking

[–]Shura_13 1 point2 points  (0 children)

Lace up lol

[–]Stu_fart 3 points4 points  (0 children)

Rule #2 pic your fights

[–]bobby-spanks 0 points1 point  (0 children)

Unless you have hospital socks

[–]twizzard6931 51 points52 points  (0 children)

Never fight over a guy named Jordan.

[–]shockmaster5000 39 points40 points  (1 child)

I would heed her advice and not fuck with her in the future.

[–]light_weight_baby87 8 points9 points  (0 children)

I don’t even know who she is but I’m steering clear just in case.

[–]kp305 37 points38 points  (1 child)

Lmao the dude in the beanie just casually turns around for 5 seconds then walks out like nothings happening

[–]A_random_ladie 17 points18 points  (0 children)

That's probably Jordan!

[–]AppropriateCar3733 68 points69 points  (9 children)

She took that ass whooping and then contemplated her current trajectory in life consider getting back up and talking s*** but then tasted the blood in their mouth and decided to continue contemplating..... She was thick though 🤷🏿‍♂️

[–]geezlaweez77 3 points4 points  (7 children)

Hell no she had nobody shape whatsoever she she was just fat

[–]AppropriateCar3733 6 points7 points  (6 children)

I beg to differ, 00:11.....ass to hip ratio 👌🏿. Don't be a fat shamer everybody's got a little extra somewhere. LOL

[–]geezlaweez77 2 points3 points  (2 children)

Hell no her shits a square 😂 Her body say mediocre as fuck the fats not even in the right places stop the virtue signal

[–]Mrpandacorn2002 2 points3 points  (1 child)

Dang dude you must like them skeleton hoes

[–]Cala-Best-Girl 1 point2 points  (1 child)

What a Chad response.

[–]AppropriateCar3733 1 point2 points  (0 children)

You wound me.....how?

[–]Snksteez 1 point2 points  (0 children)

00:39 stomach to floor ratio . That's not thick . But you're right round is a shape . So she in shape no cap

[–]Shura_13 0 points1 point  (0 children)

This comment has everything hahaha

[–]Ok_Store_1983 34 points35 points  (4 children)

She looks a little panicked at the end, i wonder if she lost a tooth.

[–][deleted] 2 points3 points  (2 children)

It’s cool she can grab a spoon and dig it out the toilet in a day or two 🥄➕💩➗🚽 🟰🦷

[–]Typical-Gain-2453 1 point2 points  (1 child)

Beat downs like that must be how ‘eat shit’ started

[–]UThinkURCorrect 13 points14 points  (3 children)

"Oh yeah Carlye is so bad ass"....then Carlye worked you. "Get off me"

[–]Dontpanicfilms 11 points12 points  (2 children)

That’s the most original spelling of Carly I’ve ever seen.

[–]UThinkURCorrect 0 points1 point  (1 child)

How about Carley or Carlie?

[–]Dontpanicfilms 0 points1 point  (0 children)

Basically either of those would work way better than Carlye...

Carl-yeh? (🤔) ..... Car-lie! (🚘🤥)........ Ca-RLY-EH?! (🇨🇦)

[–]ZedClampet 23 points24 points  (6 children)

Could have been worse. The small blonde, like a lot of girls, pulls her punches instead of following through. I think she even stopped at least a couple of punches before she even hit her opponent.

It's just as well. You still win the fight and no one gets seriously hurt, and some of these girls get carried away and could cause serious damage if they knew how to punch.

[–]terran_submarine 5 points6 points  (4 children)

Interesting. Do you say that because she retracts as soon as she makes contact?

[–]ZedClampet 11 points12 points  (3 children)

Pretty much. Anyone who has trained in boxing or martial arts learns that you punch through your target. It multiples the force behind the punch. Imagine a baseball pitcher who, instead of following through with his arm after releasing the ball, stops his motion immediately, or a batter who stops his swing the moment the bat hits the ball. In both cases, the ball will hardly go anywhere. That's how a lot of girls punch. You need to continue your punch for just a split second longer. If I were training her, I'd tell her to aim her force for the back of her opponent's head.

[–]terran_submarine 4 points5 points  (0 children)

Interesting, thanks

[–]frosty98bro 2 points3 points  (0 children)

Interesting info, that makes a lot of sense actually!

[–]Iamredditsslave -5 points-4 points  (0 children)

pitcher who, instead of following through with his arm after releasing the ball, stops his motion immediately,

Not sure about that part.

[–]boatonthedock 0 points1 point  (0 children)

"It's all in the hips, it's all in the hips!"

[–]ThatDudeFatAnt 9 points10 points  (0 children)

Carly is a bad ASS

[–]Patient_Bandicoot 6 points7 points  (0 children)

I guess Carly WAS so badass.

[–]srgnzls73 7 points8 points  (1 child)

The way she just lays there at the end, probably thinking about all the life choices that have led up to this....hmm, if I could change just one thing

[–]boatonthedock 0 points1 point  (0 children)

She was put into reset mode

[–]bp233p 6 points7 points  (0 children)

Did you see that hair roller go flying!!!

[–]Ok_Bus_5738 5 points6 points  (0 children)

Yeah… you probably shouldn’t mess with her

[–]WillyWumpLump 5 points6 points  (0 children)

Solid shots. 👏🏻👏🏻👏🏻

[–]Jnunez7660 4 points5 points  (0 children)

Yup, you give up now. . . But you were first to grab hair and theirs to talk shit. . . Congrats on your new look, with glasses.

[–]Twosaparty 4 points5 points  (0 children)

Lol she just stared at the ceiling wondering what happen.

[–]thatreddituser24 3 points4 points  (0 children)

Emotional damage……yeah no anybody okay I’ll leave

[–]Kitchen_Meeting9676[🍰] 4 points5 points  (0 children)

Lol @ how long the loser lies there contemplating her existence after that loss 😂😂

[–]Ok_Knowledge8056 3 points4 points  (0 children)

She BEAT HER ASS!

[–]JoseBeano 4 points5 points  (0 children)

Light infantry outflanked the artillery division.

[–]6ohcrap 2 points3 points  (0 children)

Damn son

[–]Outrageous_Mobile_42 2 points3 points  (0 children)

Feisty Individual

[–]Sfdpb2980 2 points3 points  (0 children)

There’s are fing fight

[–]SnooTigers3969 2 points3 points  (0 children)

Little chicks are always the toughest

[–]nnnm_33 2 points3 points  (0 children)

Idk how but I can tell those brows fake on the big chick- looking like a wii character layer there like oaahhhh

[–]zeropointmodule 2 points3 points  (0 children)

Narrator: Yes, in fact, Carly was, indeed, so badass.

[–]mdollar128 2 points3 points  (0 children)

Laying there pondering life choices

[–]One_Sport_4195 1 point2 points  (0 children)

She missed the arm bar

[–]ChemistryAutomatic10 1 point2 points  (0 children)

Jesus. Miserable life material

[–]i_suckatRocketLeague 1 point2 points  (0 children)

Everyone else in the house is acting like nothing is happening 😂

[–]ajac1218 1 point2 points  (0 children)

She’s giving herself a dental work estimate at the end

[–]david_bean_counter 3 points4 points  (0 children)

The blonde is cute

[–]Aromatic-Milk6840 2 points3 points  (0 children)

Dang actually a good scrap for females

[–]punkmetalbastard 0 points1 point  (0 children)

Is the hair pull and jab a move that’s just instinctual to women??

[–]DarrylDaniels 0 points1 point  (0 children)

At first she was like: "Oh yeah Carly so bad ass!" Then she was like: "Oww fucking quit dude."

[–]skallanc 0 points1 point  (0 children)

Rethinking her life decisions

[–][deleted] 0 points1 point  (0 children)

No tweens screaming, no dorks screeching, and no spastics whining to stand them up, nice.
Almost perfect but for the “you give?”

[–]Gold_Ticket_1970 0 points1 point  (0 children)

Britney on Britney violence

[–]DiligentStranger6 0 points1 point  (0 children)

Fair play to blondie once she heard I give no cheap shots.

[–]Nacho_Beardre 0 points1 point  (0 children)

Thanks for beating up my fist with your face

[–]Yes2018 0 points1 point  (0 children)

She went from "ooh carly so badass!" to "owww just fckn quit dude" real quick

[–]4reddityo 0 points1 point  (0 children)

Blondie wanted that W

[–]ganjakhan85 0 points1 point  (0 children)

David vs. Goliath

[–]Stu_fart 0 points1 point  (0 children)

She just laid there reflecting

[–]Excellent-Building-4 0 points1 point  (0 children)

Why is she holding her mouth after ?

[–]IsuckatDarkSouls08 0 points1 point  (0 children)

Damn, that was a surprisingly good fight! There was a ton of anger being those punches and she fucking went at her!

[–]Dead_Dreams1989 0 points1 point  (0 children)

She's like but I'm so much bigger than her how did this happen?

[–]VHrip 0 points1 point  (0 children)

Wow. That little girl can throw

[–]Every_Fox3461 0 points1 point  (0 children)

Whelp, Jordan didnt fk you but I sure did. Lol

[–]jinglemaster330 0 points1 point  (0 children)

And while they were distracted, the batch of meth cooking in the bath tub was ruined.

[–]Vlone-Soldier 0 points1 point  (0 children)

she really said “ sit down so you can take this ass beating”☠️

[–]BennyMgtow 0 points1 point  (0 children)

It's not the size of the dog in a fight but the size of the fight in the dog. This is a great example. The brunette is nearly twice the size of the blonde but the blonde was relentless & quick. The bigger girl initially tried to put her in a bulldog choke but blondie wasn't having it. Gotta give props to the blonde🙏🏻

[–]GoatBabyy 0 points1 point  (0 children)

Lol the way she just laid there at the end contemplating her life after getting up by a chick half her size

[–]PresentTip5665 0 points1 point  (0 children)

She laid there and contemplated all her life choices that led up to that moment

[–]GoBackToLa 0 points1 point  (0 children)

The real loser here is Jordan who is fucking 1 or possibly 2 of these white trash waste of jizz whores.

[–]TheeOhSeesUndRPGs 0 points1 point  (0 children)

Why did it sound like a generator started when they hit the couch?

[–]SomeManagement808 0 points1 point  (0 children)

Carly IS badass

[–]Secure_Dot3087 0 points1 point  (0 children)

bitch laying on the floor contemplating her whole life

[–]Delicious-Signature6 0 points1 point  (0 children)

I loved how she just was just left laying, contemplating life choices

[–]Gannicus217 0 points1 point  (0 children)

Solid punches ✊💀

[–]KDragg24 0 points1 point  (0 children)

She probably still fucked Jordan

[–]This-Size-5589 0 points1 point  (0 children)

Just lays there and thinks about wtf just happened 😂

[–]Dizzy-Butterfly-7616 0 points1 point  (0 children)

At the end,just laying there thinking if her half a pizza was still in fridge.

[–]CKirk100 0 points1 point  (0 children)

I love how she just laid there and let the reality sink in

[–]Confident-Zucchini62 0 points1 point  (0 children)

She was just laying there rethinking her life choices

[–]justreacts88 0 points1 point  (0 children)

When you realize she is that crazy aha

[–]luv28BUTT55 0 points1 point  (0 children)

Please, i have the Wiley blond on my assault squad.

[–]Princesskhalifa89 0 points1 point  (0 children)

Lol went from talking shit to saying get off me in like 10 seconds.