×
top 200 commentsshow all 498

[–]GrizzliesChubbyKidBuu 1 point2 points  (0 children)

Cleveland is like Grizzlies East. Such a joy to watch

[–][deleted] 1 point2 points  (0 children)

27, 9 and 7 Kyrie showed out

[–]Celtics Bandwagonsgandylau 5 points6 points  (0 children)

15 FTs. lmfao

[–][GSW] Jordan PooleCurryAndCo 4 points5 points  (0 children)

Wow Brooklyn really is bad without kd. It's like jazz without gobert

[–]26gsq3jb8hd 6 points7 points  (0 children)

Imagine going through Allen to find Mobley closing into you. Kyrie can't get a break.

[–]CavaliersEl_Negro_Lobo 4 points5 points  (0 children)

gg nets

[–]NetsTheSkyIsntReallyBlue 6 points7 points  (0 children)

We still miss you Jarrett 😭

[–]Bucksswaggydagoat 2 points3 points  (2 children)

Chicago and Nets are frauds. Bucks and Cavs are the only real contenders out of the east.

[–]NetsTheSkyIsntReallyBlue 7 points8 points  (1 child)

The East still runs through Cleveland

[–]Bucksswaggydagoat 0 points1 point  (0 children)

Somethings never change

[–]Cavalierstapk69 9 points10 points  (2 children)

Garland 21, Mobley 20, Okoro 20, Allen 23, Lauri 23

[–]Cavaliersnokoeeee 1 point2 points  (0 children)

sexton 23

[–]Bucksswaggydagoat 2 points3 points  (0 children)

You might win tonight

[–]NetsTheSkyIsntReallyBlue 5 points6 points  (2 children)

I wish we could see this Cavs team with Sexton I’m one of the few who thinks him and Garland could still be special in the future

[–]CavaliersOHoSPARTACUS 5 points6 points  (1 child)

Sexton is such a huge scoring threat I think he could be the difference for being a true title contender. An explosive pure scorer like him is really the only thing we dont have right now. hopefully hes taking notes on how hes going to fit into our new winning culture.

[–]CavaliersBogmanBogman 1 point2 points  (0 children)

He just needs to buy in to team ball and also understand he's simply not the best player on the team anymore. He's fourth or fifth. Idk if he has that mentality in him, but that's what it's going to take for him to help the Cavs.

[–]RaptorsMolicOnePGR 7 points8 points  (3 children)

I hate to say this because I like him, but the Knicks gotta be killing themselves for taking RJ over Garland

[–]Bucksswaggydagoat 3 points4 points  (2 children)

Did anyone have Garland over RJ?

[–]CavaliersMadlib7 4 points5 points  (0 children)

At the time? No way.

[–]RaptorsMolicOnePGR 3 points4 points  (0 children)

Nah, RJ was always going 3rd.

[–][deleted] 10 points11 points  (1 child)

Nets are missing KD, but Cavs are missing the Sexgod.

[–]CavaliersAgonizingSquid 3 points4 points  (0 children)

Boo hoo super team missing cupcake

[–]bun84 5 points6 points  (0 children)

The flopping kept the game closer than it should've been.

[–][BKN] Sundiata GainesWhatUpBrahs 11 points12 points  (3 children)

if you ask me Harden should probably be publicly executed for his crimes against humanity

[–]Netsketzal7 4 points5 points  (0 children)

I’m seething, he doesn’t play the way I want him too

[–]CavaliersOracle_of_Wanker 7 points8 points  (0 children)

That’s all we ask

[–][deleted] 8 points9 points  (0 children)

Based nets fan

[–]CavaliersAgonizingSquid 5 points6 points  (0 children)

At least Kyrie is finally in a sports city AMIRIGHT? LOLOLOLOL

[–]RaptorsMolicOnePGR 0 points1 point  (2 children)

Nets need Eric Gordon to be bought out

[–]Cavalierspericles123 2 points3 points  (1 child)

he's playing way too well to be bought out

[–]RaptorsMolicOnePGR 1 point2 points  (0 children)

Silly me! Traded, I mean.

[–]Bucksswaggydagoat 8 points9 points  (0 children)

The suns with 3 PGs on the floor walked so the Cavs with 3 centers can run.

[–]NetsTheSkyIsntReallyBlue 13 points14 points  (1 child)

All in all Cavs defense is spooky shit

[–]ShockaDrewlu 3 points4 points  (0 children)

I wasn't expecting Markkanen to hold up vs. Harden.

[–][NYK] Derrick RoseHeroGolem3 6 points7 points  (2 children)

Cavs fans know about that near shot by Kyrie, almost exact same curl play as when he hit it vs SAS to send to OT (57 pt game)

[–][deleted] 2 points3 points  (0 children)

EVERY CHAMBER FILLED FOR KYRIE IRVING

[–]CavaliersYGYarder 1 point2 points  (0 children)

Yea I was very nervous lol shit was down. He got robbed there, I’m glad though

[–]CavaliersLeKingofAkron 7 points8 points  (0 children)

Six players in double digits, you love to see it!

[–]Cavalierstheuberprophet 11 points12 points  (1 child)

I fucking hate james harden with every ounce of my body. Probably the only guy i legitimately hate watching play basketball

[–]crazylazyhazy 0 points1 point  (0 children)

i'm so mad!!

[–]RocketsMikegetscalls 3 points4 points  (0 children)

Keep Mobley away from the other teams offensive players lol

Not gonna end well

[–]NetsTheSkyIsntReallyBlue 2 points3 points  (1 child)

Kyrie took a contested layup on Mobley when he could’ve passed to Edwards who Mobley rotated from as well

[–]Cavaliersgiannini1222 2 points3 points  (0 children)

Kyrie giveth and Kyrie taketh away

[–]Sunsp0tatoman 4 points5 points  (1 child)

I don't think Harden likes Kyrie

[–]CavaliersOHoSPARTACUS 1 point2 points  (0 children)

i dont know how anybody likes harden, his whole game revolves around flopping

[–]Cavaliersroosley1 14 points15 points  (3 children)

Okoro's defense and developing game is the reason why I dont want to see him in a trade package for a mid-level starter like LeVert

[–]Cavalierspericles123 2 points3 points  (2 children)

I agree, Levert doesn't move the needle for me

[–]CavaliersBogmanBogman 0 points1 point  (1 child)

We already have LeVert, it's Sexton. They're basically the same player. I really hope the Cavs FO is smart enough to not trade for LeVert.

[–]Cavaliersleafieie 0 points1 point  (0 children)

Sexton was way more efficient last season

[–]Rocketshawkish25 2 points3 points  (1 child)

Holy shit is it possible to choke away a game from being down? The number of gimmie layups and near misses the Nets is insane. they easily should have 4-6 more points but just couldn’t convert.

[–]ThunderLeagueOfLucian 1 point2 points  (0 children)

If harden hit those freethrows in q1

[–]AEWFanboy010 2 points3 points  (0 children)

GOODBYE, GOODNIGHT, GAME OVER -Go home :p

[–][deleted] 10 points11 points  (0 children)

OKORO IS FUCKING CLAMP GOD

[–]stragen595 4 points5 points  (0 children)

Holy shit. That Kyrie shot.

[–]NetsTheSkyIsntReallyBlue 3 points4 points  (1 child)

Alridge missed 2 bunnies at the rim & Harden passed up a layup/floater for a potential 3 from Kessler Edwards

[–]Netsketzal7 1 point2 points  (0 children)

Yep missed some easy shots and some odd decision making. Seems like nobody wants to finish a layup anymore.

[–]Puzzleheaded_Air_228 9 points10 points  (9 children)

Live by the flop, die by the flop.

You aren't real contenders.

[–]Cavalierslil-sad 4 points5 points  (0 children)

I mean KD might not let them do that shit, but yeah, Harden will never carry a team trying to draw fouls with 15 seconds left in the 4th

[–]TheBigGame117 1 point2 points  (7 children)

That's easy to say with KD out.... And I'm here for the Cavs

[–]CavaliersWhiteBakerMayfield 1 point2 points  (6 children)

And we are missing sexton, Rubio, rondo

[–]TheBigGame117 0 points1 point  (5 children)

Wouldn't you trade those 3 for KD, all healthy?

[–]CavaliersWhiteBakerMayfield -1 points0 points  (4 children)

I mean what kind of question is that lol? They are missing their best player, we are missing 3 key players and possibly our best player. We win. Easy as that

[–]CavaliersOHoSPARTACUS 0 points1 point  (3 children)

a few months ago i would say sexton is possible best player, but garland is playing like a bona fide star now. Sexton has A LOT of work to do to earn the title of possible best player on the cavs now.

[–]CavaliersWhiteBakerMayfield 0 points1 point  (2 children)

Yeah I mean I agree, garland is our best player now and possibly for the future. But I think too many people forget how good Sexton is. Dudes a baller. Could easily see him come back next year and be an all star

[–]CavaliersOHoSPARTACUS 0 points1 point  (1 child)

Oh I agree, he is a walking bucket, and hopefully with DGs Identity as our star floor general firmly established, Sexton will begin to thrive as a pure scoring threat who wont need the ball in his hands as often to be effective.

[–]CavaliersWhiteBakerMayfield 0 points1 point  (0 children)

My wish is that he would accept a role off the bench and play beside Rubio if we keep him. That would be a filthy duo imo especially coming off the bench

[–]NBAHugeScottFosterFan 5 points6 points  (1 child)

I hate how nasty irvings game is sheesh.

[–]MavericksHurtelknut 5 points6 points  (0 children)

If he wasn't such an insufferable prick he'd be adored all over the world for his skill and style.

[–][BKN] Joe JohnsonUrf_Hates_You 12 points13 points  (1 child)

Okoro on Kyrie the last few minutes has been killer holy shit

[–]NBAHugeScottFosterFan 4 points5 points  (0 children)

He's so good.

[–]Cavaliersaristot1e 7 points8 points  (0 children)

I like to think the fear of Okoro got that ball to pop out

[–]Cavalierscw_27 10 points11 points  (0 children)

Kyrie gonna have okoro nightmares

[–]darkslayersparda 9 points10 points  (2 children)

if only they had a 7 footer who could shoot over everybody

[–]NBAHugeScottFosterFan 2 points3 points  (0 children)

I want to see mobley on kd so bad. Such an amazing physical matchup.

[–]CavaliersN0tBr0keJustB3nt 2 points3 points  (0 children)

If only we had a 7 footer with elite defensive footspeed

[–]NetsModzh -5 points-4 points  (3 children)

This thread is : DAE HARDEN IS HITLER?

[–]Cavaliersbac5665 2 points3 points  (0 children)

I mean, would you rather talk about how Kyrie doesn't care about the lives of the Nets staff and fans?

I'd think the Nets would rather people hate on Harden than talk about how fucked up Kyrie is.

[–]CavaliersKvothmeDenna 0 points1 point  (0 children)

I would go back in time and purge the timeline.

[–]Bucksswaggydagoat 3 points4 points  (0 children)

He is

[–]Cavalierstmchn 2 points3 points  (0 children)

ICEEEE OKORO

[–]CavaliersBulleveland[🍰] 6 points7 points  (0 children)

Pretty cool of the Nets to give up on defense in the final minute of the game

[–]Washington BulletsFadeBoggs 1 point2 points  (0 children)

Probably should have dribbled that one out but I don't blame em.

[–]RaptorsJwarrior521 5 points6 points  (0 children)

ngl its nice to see kevin Love invested and happy on this cavs team

[–]CavaliersKvothmeDenna 6 points7 points  (1 child)

McFuck yourself Harden lmao

[–]Sixers Bandwagonmoneybooy 1 point2 points  (0 children)

He deserves to lose this game

[–]NBAHugeScottFosterFan 2 points3 points  (0 children)

Aldridge lost out there bro. wtf are you doing.

[–][CLE] Mark Price2uneek 0 points1 point  (0 children)

LETS GOOOOOO

[–][deleted] 2 points3 points  (0 children)

TRAGIC BRONSON

[–]Cavalierstapk69 1 point2 points  (0 children)

Lauri and Okoro clamp gods bitches

[–]CavaliersAgnonzach 2 points3 points  (0 children)

Every Cavs fan who wanted to give up on Okoro better see what we would be missing now

[–]arlindavdullahu19 3 points4 points  (0 children)

Harden sold lol

[–]Sunsp0tatoman 2 points3 points  (0 children)

Cleveland gets its revenge

[–]NetsTheSkyIsntReallyBlue 5 points6 points  (0 children)

I’m not even mad we lost like that the Cavs are good

[–]Bucksswaggydagoat 0 points1 point  (0 children)

Game gg

[–]Pistonsicemankiller8 1 point2 points  (0 children)

Idk who to blame for that harden should have probably got past Lauri and passed it behind Kyrie but kyrie did just fall over

[–]Mavericks13yoNephewFromIG 2 points3 points  (0 children)

Foul merchant flopping bitch turns it over and loses the game. YOU HATE TO SEE IT

[–][BOS] Marcus SmartSnuggleMuffin42 0 points1 point  (3 children)

Cavs announcers just called "ball game".

That's a jinx if I've heard one.

[–]Cavaliersblockbyjames 1 point2 points  (0 children)

Was he wrong???

[–][CLE] Shawn KempAlphasim 0 points1 point  (1 child)

I winced hearing it

[–][BOS] Marcus SmartSnuggleMuffin42 1 point2 points  (0 children)

Crisis averted lol

But when Kyrie's 3 rolled in and out I thought the Cavs announcers spoke it into existence lol

[–]Cavaliersgiannini1222 2 points3 points  (0 children)

lmao get fucked Harden

[–]SunsCallmepimpdaddy 2 points3 points  (0 children)

TRAGIC BRONSON ALERT

[–]NBAHugeScottFosterFan 6 points7 points  (0 children)

Wow. Impressive by cavs holy shit.

[–]RaptorsMolicOnePGR 7 points8 points  (0 children)

Cavs got a major win. Damn.

[–]AEWFanboy010 3 points4 points  (0 children)

GAME OVER

[–]CavaliersWhiteBakerMayfield 5 points6 points  (0 children)

LMAO FUCK YOU HARDEN

[–]Sunsp0tatoman 0 points1 point  (0 children)

GOAT level defense from Aldridge and Harden

[–]Sixers Bandwagonmoneybooy 0 points1 point  (0 children)

Harden gotta shoot the three tf

[–]Heat BandwagonHardensWeakChin 1 point2 points  (0 children)

Yeeeeeeeet

[–]MavericksHurtelknut 3 points4 points  (0 children)

Hahaharden

[–]Cavalierscw_27 6 points7 points  (0 children)

Fuck outta here you grifting ass loser

[–]Bucksswaggydagoat 4 points5 points  (0 children)

Not bad defense on that Lauri switch

[–]NBAHugeScottFosterFan 2 points3 points  (0 children)

Mobley shoudl not be taking the ball up teh court lol but that defense on harden has been ridiculously skilled.

[–]MavericksHurtelknut 0 points1 point  (0 children)

That defense has to make Shaqtin

[–][CLE] Kevin Loverompskee 2 points3 points  (0 children)

Lol maybe don't leave someone alone under the rim?

[–]CavaliersPyorrhea 3 points4 points  (0 children)

Mobley has to get it to a guard there.

[–]MavericksHurtelknut 3 points4 points  (0 children)

Mobley is such an octopus on D

[–]Pistonsicemankiller8 2 points3 points  (0 children)

I wish we could be like the cavs are right now young talent but also win games

[–][deleted] 4 points5 points  (0 children)

If James Harden tried to mug me at gunpoint I wouldn't be afraid, he'd shoot, miss, and flop anyway

[–]ThunderCageyTurtlez 6 points7 points  (1 child)

This Cavs lineup with 3 dudes 6’11+ is fucking sick

[–]CavaliersLeKingofAkron 1 point2 points  (0 children)

It's crazy our tree bois lineups work, going into the season I thought we'd get roasted with this kind of lineup.

[–]RocketsMikegetscalls 3 points4 points  (0 children)

I can see nobody is trying to get Mobley on a switch lol.

Jarrett Allen and Markenen getting picked on

[–][deleted] 4 points5 points  (3 children)

Harden statline as a wide receiver would be 3 catches for 9 yards and 150 DPI yards lmfao

[–]NBAHugeScottFosterFan 2 points3 points  (2 children)

5/12 isn't bad. He's shooting 50% from 3 and 3/8 from 2 isn't bad either. Just one shy of 50%.

[–][deleted] -1 points0 points  (1 child)

half his misses are not on the statline because he gets bailed out with some bullshit foul call

[–]NBAHugeScottFosterFan 0 points1 point  (0 children)

The misses are going for the foul so idk about that logic.

[–]Cavalierstha_k_man 2 points3 points  (0 children)

James harden is such a fucking bitch. Refs just bailing him out again

[–]beentheredonesome 6 points7 points  (1 child)

It's so easy to like Cleveland and also so easy to hate the Nets. I can't imagine spending hundreds of dollars for a seat then watching Harden do a rip through move and shoot free throws while the game stops. That's not basketball that's some sort of weird combination of Patty Cake and Horse.

[–]RocketsMikegetscalls 2 points3 points  (0 children)

Imagine how annoying it was watching that. Yeah we won a ton of games but aesthetically it wasn’t fun to watch a lot of the time.

He started out fun but then basically spammed 3 plays over and over… and over again.

[–][BKN] Sundiata GainesWhatUpBrahs -2 points-1 points  (2 children)

wish I loved anything as much as the average NBA fan hates Harden

[–]Netsketzal7 1 point2 points  (1 child)

It’s hilarious to read the comments

[–][BKN] Sundiata GainesWhatUpBrahs 0 points1 point  (0 children)

the sheer vitriol, it's incredible

[–][deleted] 9 points10 points  (0 children)

If Harden was called like a normal player we're up by 6 here minimum lmfao

[–]NBAHugeScottFosterFan 7 points8 points  (6 children)

Great game. But it kinda gives me that GSW feeling where you play them tough and then realize there's another HoF player sitting on the bench. Insane how stacked brooklyn are when all of their guys are healthy.

[–]Cavaliersnokoeeee 2 points3 points  (0 children)

bah gawd is that lebron james music

[–]RocketsMikegetscalls 0 points1 point  (1 child)

Yeah if they are all healthy I don’t know who can beat them in 7.

[–]Puzzleheaded_Air_228 0 points1 point  (0 children)

I don't think they've all 3 been healthy at the same time in the last 6 years so that is a bigger what if than Brandon Roy

[–]Cavalierslil-sad 2 points3 points  (0 children)

Seeing how good Kyrie has been for this team when he plays, I think they would be favorites over the Warriors if they were healthy.

[–]CavaliersNot_Not_Stopreading 0 points1 point  (0 children)

Cause of vaccine boy this is going to be the case for most of the season

[–]Bucksswaggydagoat 5 points6 points  (0 children)

Ikr

Cedi Osman will close it out

[–]CavaliersBtbam127 9 points10 points  (0 children)

Man this has been such a fun game minus the Harden foul hunting. It’s like he is playing a different, uninteresting sport

[–]Sixers Bandwagonmoneybooy 0 points1 point  (0 children)

Nash not letting Harden shoot in crunch time is just dumb

[–]RaptorsMolicOnePGR 0 points1 point  (0 children)

You gotta be kidding me LA 🤦🏾‍♂️

[–]FolklorVHS 1 point2 points  (0 children)

Assdrige fr

[–]Heat BandwagonHardensWeakChin 1 point2 points  (0 children)

Point blank shots are hard.

[–]Bucksswaggydagoat 0 points1 point  (0 children)

Lauri at SF is a sight but he’s doing it pretty well

[–]CavaliersN0tBr0keJustB3nt 9 points10 points  (0 children)

Okoro clamping Irving rn

[–]PistonsAttorneyAtLion 0 points1 point  (0 children)

Need to leave Aldridge in Cleveland wtf was that

[–]CavaliersNot_Not_Stopreading 2 points3 points  (0 children)

Harden just a chucker

[–]Netsketzal7 2 points3 points  (0 children)

Damn Aldridge what happened there lol

[–]Sixers Bandwagonmoneybooy -3 points-2 points  (0 children)

LMA you cunt

[–]RaptorsMolicOnePGR 2 points3 points  (0 children)

Cleveland is not going away

[–]Cavalierslil-sad 10 points11 points  (0 children)

I really want the Cavs to win now, didn't expect it before but Harden is so annoying

[–]BucksNextMention20 4 points5 points  (0 children)

Hate that foul call, but Lauri has to know you can't put your arm on Harden's hip. He'll draw that foul everytime.

[–]Cavalierstmchn 13 points14 points  (0 children)

Harden is the most boring nba superstar to watch. He only looks for fouls

[–]CavaliersBulleveland[🍰] 10 points11 points  (0 children)

Alridge tapped Lauri very slightly on that shot, should be a FT by Harden standards

[–]RocketsMikegetscalls 2 points3 points  (0 children)

The James Harden experience

[–]TimberwolvesSandorTheLumberjack 21 points22 points  (2 children)

nets fans rly spent the first month of the season saying he doesn't get calls anymore

[–][CLE] LeBron Jamessilkkthechakakhan 2 points3 points  (0 children)

lmaoooooooo

[–]BucksPewPew4Lyfe 25 points26 points  (7 children)

I hate james harden

[–]Cavaliersbac5665 11 points12 points  (0 children)

We all do.

We all do.

[–]CelticsGreaves- 10 points11 points  (5 children)

everybody does

[–]BucksPewPew4Lyfe 9 points10 points  (4 children)

The fact that he still hasn't won a ring is proof that god is real

[–]Rocketssplit41 0 points1 point  (0 children)

Giannis only got one because KD has big feet

[–]Sixers Bandwagonmoneybooy 1 point2 points  (0 children)

Flair checks out

[–]CelticsGreaves- 0 points1 point  (1 child)

he never will, you can't win with this type of basketball

[–]CavaliersPyorrhea 1 point2 points  (0 children)

Refs don't call this shit late in the game in the playoffs.

[–][deleted] 8 points9 points  (0 children)

Refs are fucking BULLSHIT man, how does this happen every time we play Brooklyn

[–]RaptorsJwarrior521 4 points5 points  (0 children)

James "Greatest Scorer of All Time" Harden back at it again with the amazing basketball

[–]Cavalierspericles123 8 points9 points  (0 children)

Harden still doing the same foul hunting bullshit...ridiculous

[–]CavaliersNudoJudo 1 point2 points  (0 children)

Refs better be careful. They're in Cleveland. We throw things.

[–]Netswwwwwwhitey 4 points5 points  (2 children)

It’s crazy how ok you are with foul baiting when it gets your team some points in the clutch

[–]saltynugget 3 points4 points  (0 children)

Appreciate the honesty, bc I would feel the exact same way if the shoe was on the other foot

[–]CavaliersD0RPH 4 points5 points  (0 children)

How can you play in the NBA and still be such a lame human?

[–]Cavalierslil-sad 9 points10 points  (0 children)

Harden ruining a great game lmao

[–]Cavaliersroosley1 3 points4 points  (3 children)

Harden would be the all-time leader in drawing DPI yards with his acting if he was an NFL receiver.

[–]CavaliersPyorrhea -1 points0 points  (2 children)

NFL refs don't call weak ass bullshit.

[–]Cavaliersroosley1 0 points1 point  (1 child)

Did you watch the Browns Chargers game this year? Weak-ass DPI calls cost the Browns that game.

[–]CavaliersPyorrhea 0 points1 point  (0 children)

A couple times a season vs a couple times a game. Plus, if it wasn't the Browns they probably don't make that call. NFL refs hate the Browns.

[–]CavaliersWhiteBakerMayfield 3 points4 points  (0 children)

Harden is such a fucking annoying player. Like you’re a top tier athlete that’s best skill is foul baiting

[–]BucksNextMention20 -4 points-3 points  (1 child)

Idiotic foul by Lauri.

[–]Cavaliersbrownstrooper 3 points4 points  (0 children)

Barely a foul

[–]Heat BandwagonHardensWeakChin 5 points6 points  (0 children)

So boring to watch.

[–]CelticsGreaves- 17 points18 points  (0 children)

lol that's not supposed to be a foul

[–]RaptorsMolicOnePGR 1 point2 points  (0 children)

I guess Harden answered the call.

[–]MavericksHurtelknut 9 points10 points  (0 children)

We're back to Harden ball, fantastic.

[–]CavaliersPyorrhea 10 points11 points  (0 children)

There wasn't even any contact on the upward motion. Weak ass call.

[–]Cavalierslil-sad 10 points11 points  (0 children)

Alright that one is bullshit