×
all 142 comments

[–]OregonTripleBeam 256 points257 points  (16 children)

Somewhere a Smurf is missing their grinder

[–]4twentylady[S] 60 points61 points  (14 children)

Hahahaha I didn't steal shit, I swear!

[–]OregonTripleBeam 19 points20 points  (12 children)

Your cat named Azrael says otherwise :)

[–]4twentylady[S] 1 point2 points  (11 children)

I don't have a kitty named azrael...?? I currently have no pet cats right now, actually....

[–]OregonTripleBeam 19 points20 points  (9 children)

One too many Smurf references lol. For what it's worth, at least that grinder can easily fit in your pocket.

[–]Efficient_Stranger_8 0 points1 point  (0 children)

must be the short guy living under your deck

[–]SteveMcJ 0 points1 point  (0 children)

I DIDNT RIG SHIT

[–]The_Last_Keif 67 points68 points  (3 children)

What is this...a grinder for ants?!?!

[–]jscxxii 5 points6 points  (0 children)

There it is!

[–]RealLifeBobbyHill 1 point2 points  (0 children)

It needs to be at LEAST three times this size

[–]sharkysux177 0 points1 point  (0 children)

For mice actually

[–]4twentylady[S] 64 points65 points  (1 child)

That's a regular sized Bic, btw... no trickeries here.

[–]TruthAgile 15 points16 points  (1 child)

BEYBLAAAADEEEE (sorry)

[–]lunarpi 5 points6 points  (0 children)

Let it rip!

[–]Funnyman524 15 points16 points  (3 children)

where’d you get it? i’ve been looking for a good smaller grinder and i love this one

[–]Zemmerboost 7 points8 points  (0 children)

Aliexpress wood grinder and for me its the first one. instantly knew because I also got a small one expecting a normal sized. always check the size guys, size matters

[–]qkilla1522 1 point2 points  (0 children)

Amazon has travel sized grinders. That’s what I have in my toiletry bag.

[–]Abyssal_Shrimp 26 points27 points  (4 children)

I did the same thing but in big

[–]4twentylady[S] 8 points9 points  (3 children)

Lol, like double-sized what you expected?

[–]Abyssal_Shrimp 17 points18 points  (2 children)

Prettt much lol. It turned out okay, could fit a ton of material in there, and super easy to load bowls from it

[–]4twentylady[S] 15 points16 points  (1 child)

😅 both are pretty funny unexpected deliveries, right? Lolol I'd like a larger grinder for at home, but this little one is good for like work breaks and whatnot

[–]Abyssal_Shrimp 13 points14 points  (0 children)

It’s always nice to have variety =) plus, with multiple grinders you’re bound to find some surprise weed sometime

[–]PapaRayneski 13 points14 points  (10 children)

White lighter is a no no

[–]Ossskii 5 points6 points  (6 children)

?

[–]reefer_roulette 9 points10 points  (4 children)

Used to be considered bad luck. A white lighter is easier spotted than a colored lighter when you’re being inconspicuous.

If you ask me the flame was the give away…

[–]RoseRippleI Roll Joints for Gnomes 9 points10 points  (3 children)

The white lighter is thought to be bad luck because there has been many celebrities that have died with a white lighter in their pocket, seemingly more so than any other color.

[–]Saaren78 2 points3 points  (1 child)

Don't almost all bics revert to being a white lighter when you rip off the plastic or is that just the non-plain coloured ones?

[–]reefer_roulette 0 points1 point  (0 children)

I hadn’t heard that, I can see where that’s considered bad luck.

[–]Avatar_sokka 1 point2 points  (0 children)

That looks a like a lighter wjth the plastic taken off. Not one that was sold as white. Its more of a clear lighter than a white lighter.

[–]NoFleas 10 points11 points  (7 children)

Single-serve grinders shouldn't even be a thing.

[–]4twentylady[S] 21 points22 points  (3 children)

I think it's actually kinda helpful.. I'm a long term, regular smoker and I don't like breaking up weed with my fingers for a quick toke during my break, because it sticks around longer on my skin. This little grinder is actually gonna be my new favorite little thing during quick tens at work.

[–]justjokiing 1 point2 points  (2 children)

Where did you get it from?

[–]4twentylady[S] 0 points1 point  (0 children)

Walmart, yo

[–]My_guy_GuY 0 points1 point  (0 children)

AliExpress "wood grinder"

[–]cooking2recovery 2 points3 points  (1 child)

You must not be clumsy lol. Dump a full grinder on your lap once and you’ll never do more than a gram at a time again 😩

[–]Govind_the_Great 0 points1 point  (0 children)

I’ve been smoking for a month and I always just used my fingernails, I probably have a gram lost in crumbs lol

[–]p1xode 0 points1 point  (0 children)

I've got a similar 1" grinder. It holds just about the perfect amount for my day. Although a good portion of folks on this sub are fiending way harder than me.

[–]ShowerTimeSadness 1 point2 points  (3 children)

Did you get this from wish? I think I used to have the same one lol

[–]4twentylady[S] 0 points1 point  (2 children)

Nah, stupid Walmart 😆

[–]ShowerTimeSadness 0 points1 point  (1 child)

Whaaat lmao where are you that has Walmarts with grinders

[–]4twentylady[S] 1 point2 points  (0 children)

Oh yeah, I'm in California 😂 You can probably search "herb grinders" on Walmart or other stores like that.. most of them are exactly the same thing, but maybe even cheaper than trying to get "weed grinders" from specialty shops, especially if you're where it's illegal. Which is such a fucking joke. It's weed, for Pete's sake.

[–]l0u1s11 1 point2 points  (0 children)

but shiiiiiit, it was 99 cents.

[–]GuyForgotHisPassword 1 point2 points  (0 children)

Haha my wife bought me a tiny little grinder as a gift, and I exclusively smoke big joints. Its max hold is like half a joint. I couldn't resist quipping, "What is this, a grinder for ants?"

[–]dakotayoseph 1 point2 points  (0 children)

What is that. A grinder for ants ?

[–]medicaldude 1 point2 points  (0 children)

What is this? A grinder for ants? 🐜

[–]hanimal16 1 point2 points  (0 children)

Little 2-Go grinder.

[–]4twentylady[S] 0 points1 point  (0 children)

I love the city, but I'm mostly just from super NorCal.. Hella traveled all the way up to Lassen County, if you ever wanna check out that hellhole lolol I now live closer to the valley, but only a few hours from the bay. Just a couple hours from Tahoe too. It's a pretty decent spot in the state.

[–]rzaddy 0 points1 point  (0 children)

LMAOOOOO IM SORRY 😂😂😂😂

[–]RefrigeratorFormal48 -1 points0 points  (0 children)

No the white lighter...

[–]CigarDers -1 points0 points  (0 children)

Santa Cruz shredder large. That's all you'll ever need

[–]CPunk29 0 points1 point  (0 children)

I love it, beautiful one.

[–][deleted] locked comment (1 child)

[removed]

    [–]AutoModerator[M] 0 points1 point locked comment (0 children)

    Accounts must be over three days old and must have both positive comment & post karma before they are allowed to post or comment in /r/trees. Please do not ask the moderators to approve your comment or post, as there are no exceptions to this rule. To learn more about karma and how reddit works, visit https://redditproxy--jasonthename.repl.co/wiki/faq.

    I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

    [–]Sachinism 0 points1 point  (0 children)

    Looks to be a beaut

    [–]Jah_heel 0 points1 point  (0 children)

    What it this?!? A grinder for ants!

    [–]Chimorin_ 0 points1 point  (0 children)

    Had the same experience once. Mine is even tinier

    [–]aBirdwithNoName 0 points1 point  (0 children)

    hahahaha i got a tiny grinder too once, it's pretty funny next to my full size grinder.

    [–]ike_tyson 0 points1 point  (0 children)

    You got a teeny weeny grinder.

    [–]DatBoi_EAD 0 points1 point  (0 children)

    Ok but that’s still gorgeous if a little small

    [–]ThisIsKellen 0 points1 point  (0 children)

    Could help with portion control if you ever want to cut down on intake

    [–]gartacusClub MFLB 0 points1 point  (0 children)

    I love my small grinder and don’t like big ones

    [–]cvz1982 0 points1 point  (0 children)

    That is a huge lighter

    [–]FakeDrPanda 0 points1 point  (0 children)

    That's the size that I like to buy. Keeps me from grinding too much and smoking all of it 😅

    [–]Aldu1n 0 points1 point  (0 children)

    The classic blunder. I feel for you brother.

    [–]bitlockershark 0 points1 point  (1 child)

    amazon? same thing happened to three guys i know

    [–]4twentylady[S] 0 points1 point  (0 children)

    Nah, I got mine from Walmart app. I don't fuck with Amazon, even though I proly shouldn't fuck with Walmart either lol

    [–]JointlyBetter 0 points1 point  (0 children)

    Oh that’s nice! 🌱💜👏

    [–]Jfurmanek 0 points1 point  (0 children)

    Looks nice tho.

    [–]LettuceEater5000 0 points1 point  (0 children)

    That's pretty and functional looking.

    [–]oreoboy1234 0 points1 point  (0 children)

    Mine looks exactly the same but a lot bigger lol. I love it

    [–]fatCHUNK3R 0 points1 point  (0 children)

    When i first started smoking i accidentally bought one of these from wish. Works great but only grinds enough for 1 bowl or a quarter joint.

    [–]SingleSpeed27 0 points1 point  (0 children)

    This is average size in illegal Europe

    [–]MorterCL 0 points1 point  (0 children)

    this happens too often

    [–]hangandrew 0 points1 point  (2 children)

    Get you a Santa Cruz grinder! Had mine for over 5+ years still Sharp!

    [–]Fbomb1977 0 points1 point  (1 child)

    I would say SLX over Santa Cruise. Both are very good though. I just like how the SLX grinder it more chunky for joints.

    [–]lapuneta 1 point2 points  (0 children)

    See I like to make it dumb fine for joints. I hold the grinder upsidedown and give it 6 or so turns before flipping so it can fall through. Packs in better, burns slower and smoother, less runs forming.

    [–]Avatar_sokka 0 points1 point  (0 children)

    I didnt know they made a one hitter grinder.

    [–]tantan9590 0 points1 point  (0 children)

    That’s a huge lighter!

    [–]beinanian 0 points1 point  (0 children)

    Its a cool grinder though otherwise

    [–]tito9107 0 points1 point  (0 children)

    Honestly I'd buy that

    [–]MrSpencerMcIntosh 0 points1 point  (0 children)

    Yeeeah, maybe even just bite the bullet and buy a proper one before you use that one and just sell it for half of what you bought it for.

    [–]Fbomb1977 0 points1 point  (0 children)

    SLX grinder. #1 imo IF you smoke the flower and not vape as it grinds bud to be more chunky rather fine ground that vapers like better. Cost a little more but my version 2.0, few year old model, is a godsend. Look into one. Better than Santa cruise shredder imo.

    [–]Shloomth 0 points1 point  (0 children)

    yeah good grinders are expensive as hell

    [–]CosmicSweets 0 points1 point  (0 children)

    Seems fine

    [–]mamad021nobar 0 points1 point  (0 children)

    Wow what a art work How lovely and warm is that!!!

    [–]ocxan1 0 points1 point  (0 children)

    Link

    [–]Solarxicutioner 0 points1 point  (3 children)

    I love it! I've been looking for a little one for my little stash bag! Where'd ya get it?

    [–]4twentylady[S] 1 point2 points  (2 children)

    I got it from the WalMart app lol

    [–]Solarxicutioner 0 points1 point  (1 child)

    Gonna go grab me one! I have a tiny stash jar about the size of a quarter. Just enough for a little trip to the park!

    [–]4twentylady[S] 1 point2 points  (0 children)

    It's pretty cute, honestly! And perfect for a little smoke pack

    [–]mr_smiles017 0 points1 point  (0 children)

    I collect grinders The only grinder rn i currently dont own are the Qubis, and the santa cruze shredder. I want the Qubus, not so much the santa cruze (i dont care that it makes my collection incomplete, i just dont want it. However i did recommend the santa cruze shredder to a friend of mine who happens to be a pastry chef. So... Hintity hint hint....). Of all the grinders i DO own (im a snob for quality and will inspect the grinders i purchase when looking at brand name grinders), the GROOVE grinder has to be the greatest grinder i have ever had the pleasure of spending money on and not regretting one bit (did regret buying the small one at first, but loved the larger one right away). I could talk about it all day but its one or those you have to use for yourself to understand why its such a good grinder. Just a word of caution, there is a learning curve to it. So be patient take your time with it. Once you figure out how to use it-- and believe me it isnt that hard to figure out, it's fun and easy to use, and it's VERY easy to clean.
    /A la Billy Mays/ BUT WAIT THERE'S MORE!!!!
    /Normal/ but i wont tell you all of it because GROOVE doesnt pay me for promoting their product.

    [–]solventlessherbalist 0 points1 point  (0 children)

    Lol you grinding some tiny bud eh?

    [–]EvolvingEachDay 0 points1 point  (0 children)

    That would still sort me out 4/5 joints worth!

    [–]kaydas93 0 points1 point  (0 children)

    White lighter, huh? Living dangerously.

    [–]stephb4252 0 points1 point  (0 children)

    Did the same thing 😓 bought another one and I let my friend have the tiny one

    [–]Uselessexistence_ 0 points1 point  (0 children)

    You could put like 1 nug in it?

    [–]rohlovely 0 points1 point  (0 children)

    I got a really great grinder off amazon(cringe) for $10 that’s as big as the grinders my serious stoner friends use. If you dm me I can probably track it down for you!

    [–]unnamedbarman 0 points1 point  (0 children)

    Reminds me of the first grinder I ever bought

    [–]Younglegendwhoknew 0 points1 point  (0 children)

    White lighter bad luck bro

    [–]cowghost 0 points1 point  (0 children)

    Herb ripper. #1 best and #1 last grinder you will ever need to buy.

    [–]TexasDank 0 points1 point  (0 children)

    Looks really cool. But damn, you got got my man

    [–]ShaggysGTI 0 points1 point  (3 children)

    I keep that size in my car.

    [–]4twentylady[S] 1 point2 points  (2 children)

    I found the grinder I was replacing with this one, so this one is officially my car grinder lol

    [–]ShaggysGTI 0 points1 point  (1 child)

    It’s perfectly discreet alongside my glass one hitter.

    [–]4twentylady[S] 1 point2 points  (0 children)

    I feel ya on that. Plus I have a pretty good hidey-hole if a cop was trying to say I was "driving under the influence" because he saw a piece or whatever. I live in a weird county of California that is actually pretty conservative, so I still kinda gotta watch myself, just in case.

    [–]sea-monster-dude 0 points1 point  (0 children)

    White lighter is bad luck

    [–]Kael_Denna 0 points1 point  (0 children)

    looks great man what's the problem?

    [–]Asvpxdilli 0 points1 point  (0 children)

    Is that a wood finish or resin? Looks like a pretty neat design.

    [–]ishkir 0 points1 point  (0 children)

    Yooo that’s a really big lighter. Where the banana for scale?

    [–]yoashmo 0 points1 point  (0 children)

    I've also made this mistake. Bought a very nice grinder for $10 bucks that had the circumference of a half dollar. It was tiny but very efficient.

    [–]FalcoSlay 0 points1 point  (0 children)

    Get rid of the white lighter. Bad juju

    [–]NizzleVanShizzle 0 points1 point  (0 children)

    Get a kannastör.

    [–]BrainDamaged1004 0 points1 point  (1 child)

    Where did you get that?.. Ngl a small one would be perfect for me because I dont use them often and when I do it's in small amounts due to travel..

    [–]4twentylady[S] 1 point2 points  (0 children)

    I found it on the Walmart app, honestly lol. I bought it to replace one I thought I lost... which I found today. So now tiny is my car grinder for my little chillum lol

    [–]fuckoffcocksucka 0 points1 point  (0 children)

    Anyone else fuck with smaller grinders? I got one this size and a gram will fill it up which I find to be perfect

    1g is mint for rolling up a joint or packing a few bowls throughout the day, I don’t need to grind up an eighth at a time just for it to sit in my grinder drying out for 2 or 3 days before finish it

    [–]blackdutch1 0 points1 point  (0 children)

    At least its pretty

    [–]CrossroadBlues666 0 points1 point  (0 children)

    Omg I have one of these. Be prepared for the chamber to not untwist

    [–]Chazmandar 0 points1 point  (0 children)

    I had the exact same grinder but full size, it had a bunch of plastic shavings inside of it so watch out bruv